Tv:n har blivit smittad av politik virus.

Jag postar ett till inlägg nu, jag har inget annat att göra ändå så.
Jag ska kolla på Scrubs, det börjar klockan 22.00. Lätt en av mina favoritserier.
Galet konstigt & mysko, perfekt för mig alltså ;3
Skola i morgon, palla?`
Nej jo nej jo nej jo <-- Låter så i mitt huvud för tillfället, jobbigt? svar: Ja.
Men det får jag överleva med.
Innan, när jag kollade runt vad som var på tv fick jag en allmän chock, i alla fall nästan.
Det var ju politik grejsimojs överallt? Fyfan vad jobbigt egentligen räcker det inte med att en tv kanal visar det? när det ändå är exakt samma sak, man kan ju byta kanal var femte minut och se detsamma på båda kanalerna. Det var detsamma på kronprinsessan Victorias bröllop, tv:n var ju förfan virus smittad.
Utöver allt det så har jag inte mycket mer att säga, bloggen dampade innan så jag kunde inte posta ett inlägg jag skrev innan O__o
Eller jag vet inte? jag kan i alla fall inte se ifall det skickades, får göra om det i morgon istället.
Jag är på konstigt humör, vet inte varför xD


-
Jag är 99,9 % säker på att mina katter går på droger kolla bara på TinkerBell & Sakon, TinkerBell ser ut som en lemur och Sakon ser.. allmänt hög ut :3

Kommentarer
Postat av: Isabella

omg e det pissekatten!?!? va stoor hon blivit!!! o____o <33

2010-09-20 @ 11:20:35
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0