Väldigt mycket randomness i ett vardagligt inlägg.

Jaha det blir en ensam fredag idag.
Lite tråkigt är det ju men jag får göra det bästa av situationen eller vad man ska säga.
Har ett paket med .. Vafan var det nu igen? havrekakor med tranbär tror jag som någon här i huset har köpt. Hur tänker folket det är ju hästmat ju O_O
Nej jag skojade bara, ta mig inte på allvar idag tack x)
och sen så värmde jag precis sånna här "Snabbnudlar" i en sån där färdig burk. Jätte enkelt att fixa själv, mina matlagningskunskaper är lika med noll så att det är tur att det finns simpla saker även för de mest simpla och hjärndöda individerna.
Bara att värma vatten och hälla på, sedan röra om och sedan så är det klart.
Min morsa kallar det för studentmat det vet jag, alltså sure det är det kanske men hon är ju emot allting & har en åsikt om exakt allt.
Skitsamma vad det är.
& i kväll så kommer jag nog befinna mig framför tv:n.
Jippie *Not*
Eller jag vet inte? det beror väl på vad som visas. 
Ska kolla en tv tablå nu också ifall någon ville veta det 8D
Och visst ja, det finns faktist popcorn och coca-cola hemma också.
Yeyy då finns det en chans för mig att överleva kvällen (; 
 Önska mig lycka till x''''D






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0