var i Lund och shoppade innan

Jag var i Lund idag & shoppade lite. Men faktist så har jag inte slösat på alla pengarna det gick bara åt ett par hundralappar så jag är stolt över mig själv, jag köpte en ny jacka som var superskön. Den kostade 499 :- på Kappahl, jag brukar inte handla där så ofta men som jag har sagt tidigare, ibland har dem schyssta saker där :D
Och jag köpte en mössa också bara för att inte riskera att frysa ihjäl i vinter.
 Bästa andledningen som finns eller hur? Det tycker i alla fall jag att det är (:
Och jag köpte skor också, typ boots. Svarta med lite nitgrejjsimojser på.
De var jätte fina och jag älskar dem 8)) 
& Sen köpte jag lite småsaker förrutom det men jag orkar inte posta några bilder.
Jag är för trött nu, jag ska kolla lite på en film sedan och så.   
-Bilden i detta inlägget är inte speciellt seriös. Jag hade inget att göra, så jag bara redigerade som fan (för mycket alltså) och det blev lite som jag brukade göra förr insåg jag nu, men hursomhelst det är en bild ändå & det kvittar ifall den är snygg eller inte-

 blää



 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0