vardagligt, inget speciellt

Jag har inget speciellt att säga tror jag.
Eller jo, jag har köpt ny mobil idag & är värsta överlycklig för det ahhahaah.
Men utom det, nä typ ingenting.
 Skola i morgon som jag egentligen inte orkar, men som jag måste.
massa blä & nu så är jag online på msn & chattar, och typ dör hela tiden men jag är stolt för jag har aldrig dött så pass mycket så att jag har dött på riktigt :D
Borde få nobelpriset för det, HAHAHAH
Snart så ska jag kolla lite på tv & så, sen bara ta det lungt
Har varit extremt trött hela dagen, innan var jag i Malmö som vanligt typ (A)

Tror det var allt för nu :3

Kommentarer
Postat av: Cheryl

Vad blev det för mobil? :'D

2010-09-29 @ 19:43:49
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0