20 april, tråkig dag.

Dagen idag vart inte speciellt händelserik. Jag hade vita jeans på mig, ja. Men när jag gick ut då blev dem smutsiga. Så mitt råd till alla människor.. Skaffa aldrig vita byxor. Typ  

Okej det var väl typ allt.

Hunden är allmänt galen och bits, hon har typ grävt en jävla massa gropar i nästan hela trädgården. Det ser så sjukt roligt ut, tur att man kan gräva igen det sedan för annars hade vår tomt varit dödsdömt.

Typ.

Och utom det tja, jag lever. Armarna är överfyllda med rivsår, också pågrund av galningen här i huset. Hon är i värsta trotsåldern, typ.

Förresten, räkna alla gånger jag skrivit typ här. HAHA, alltså jag är inte seriös jag visste helt enkelt inte hur jag skulle skriva och typ fyller ut nästan alla meningar :)

Jag är otroligt uttråkad. Ska kolla på Disney Channel nu, kul kväll va?

puss, i morgon lägger jag ut lite intressanta bilder som alla bloggläsare kan kommentera.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0