27 april

Finns inget speciellt att säga för tillfället. Har väldigt tråkigt, ska vara ensam själv hela kvällen så jag kommer väl mest att kolla på film. Den filmen som jag hade skickat efter på Discshop kom idag, direkt i brevlådan faktist, trots att jag fick information om att man skulle hämta ut den (I mitt fall måste man åka till Preem macken som ligger i Hörby) Sjukt bra i alla fall, det är första gången jag fått någonting jag beställt direkt hem i brevlådan.

Ska fortsätta beställa från Discshop, tror jag. Bra i alla fall.

Utom detta, typ.. Så har jag ont i huvudet :o
Jag vet inte om det kan bero på vädret? det är så himla soligt och varmt här nu, har säkert varit 20 plus grader i tre dagar. Temperatursväxlingen ifrån minusgrader till plusgrader har varit ganska extrem xD

Ska gå ut med hunden nu och jag återkommer. Bilder vet jag inte, kanske senare eller i morgon.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0