attentionwhore...?

Förresten jag måste bara påpeka en sak som min vän talade om för mig tidigare idag.

*Det finns en person som verkar ha en jävla massa problem med mitt liv!?
det är fan inte okej, jag ska ta och förklara hur det ligger till.

Här i min blogg vill jag faktist visa respekt mot mina vänner och alla som har en plats i mitt liv för att det här är internet och det innebär att vem som helst kan läsa! jag vill inte skriva om varenda detalj i mitt liv jag skriver endast vad som händer om dagarna och inte med vem jag är med, för att jag vill ha en gräns. Det måste finnas en gräns, jag har full kontroll över mitt liv och vissa personer som jag är vän med VILL inte ens att jag skriver om dem, för att de vill vara anonyma :s jag accepterar det och det behöver ju ingen annan ha problem med?
jag blir faktist besviken och det känns riktigt jävla obehagligt när folk har teorier över en annan människas liv? man behöver ju inte skapa kaos. Speciellt inte över sånt som inte angår en annan människa!
Jag prioriterar vissa saker först, jag är inte helt jävla dum i huvudet.

Jag tänker aldrig igen lita på attentionwhores som söker uppmärksamhet och söker någon konstig slags vänskap över internet som sedan leder till någonting i verkliga livet det funkar fan inte!
Man kan inte bara lägga sig i en annan persons liv och sedan tro att det är helt jävla okej att gräva i det förflutna som man inte ens vet någonting om, det är så jävla lågt och på gränsen till olagligt så jag säger bara det... PASSA DIG JÄVLIGT NOGA .___.



Sådär. nu har jag fått detta sagt...

.


Kommentarer
Postat av: Addiis

sv: hihi!

åh tack!:D

2011-04-02 @ 20:32:54
URL: http://addiisblogg.blogg.se/
Postat av: InaaLo

jätte fin blogg! och du är jätte söt. Bra att du säger ifrån!

2011-04-03 @ 11:00:22
URL: http://inaalo.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, helgens blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-700 unika besökare/dag en vinnare dras i kväll, ,vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)

Så passa på att gå in och anmäl dig!:)

2011-04-03 @ 12:15:10
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0