dagens oviktiga information

Nu är jag åter här på bloggen, Ska försöka sammanfatta veckan.
Jag var ju hemma rätt så mycket innan, dels för att jag hade så fruktansvärt ont i halsen, halsfluss typ, och sen pollen allergi på det, hur lyckat?
Nej, inte bra någonstans.

Men nu är allting som det ska, lite trött bara men det har andra orsaker.
Skoldagen igår var faktist roligare än på väldigt länge, var en del med Antonia och Emphilliz, snackade en del. Lite urflippat som vanligt men man lever ju bara en gång så man måste ta vara på alla roliga tillfälle som finns.
När det var dags för lunchrast så satt Antonia och jag ute i korridoren, gjorde ingenting särskillt mer än att prata och sånt. Palla gå till matsalen när man inte ens äter? Noooo.

Nu är det fredag och jag är ledig, det gillar jag. Mycket ledighet för min del nu, satsar på att klara hela nästa skolvecka utan att ge upp pågrund av min evigt återkommande oförklarliga huvudvärk.

Trixie är jätte sur på mig just nu för att jag gömde hennes favoritgodis (Hundchoklad) i skafferiet, och jag berättade att de är slut men det tror inte hon på, hon är inte dum hon ;)

Men jag vill liksom inte göda henne med godis i onödan, det räcker som belöning tycker jag, för hennes hälsas skull helt enkelt.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0