En lista också såhär på morgonen..

Fem band du lyssnar på:
1. Tokio Hotel
2. 3OH!3
3. Berlins Most Wanted
4. Fool's Garden
5. Queensberry

Fem filmer du gillar:
1. Edward Scissorhands
2. Sweeney Todd
3. Chestnut: Hero Of Central Park
4. StreetDance
5. The Exorcist

Fem böcker du gillar:
1. Fallen Ängel
2. Svart Drama
3. Prinsessan & Mördaren
4. Anne Franks dagbok
5. Oliver Twist

Tre saker du är rädd för:
1. åska
2. stalkers (hehe xD)
3. världens undergång

Fem personer du tycker ser bra ut:
1.
2.
3.
4.
5. ...TÄNKER INTE SKRIVA DET! :D

Avslöja tio saker om dig själv:
1. jag biter på naglarna när jag är nervös
2. jag samlar på Ben & Jerry glasslock
3. tycker bara om äldre killar
4. vinter och höst är mina favorit årstider
5. är jätte blyg och tyst i skolan
6. shoppar för ofta!
7. jag har rivmärken över hela mina armar pågrund av Trixie
8. jag har bara 20 kr i min plånbok nu
9. jag ska till skolan sent idag
10. nu ska jag borsta håret.. AHHA!!

Favorit...
Färg: svart/rosa/turkos/grön/gul (faktist)  
Låt: Tokio Hotel - Zoom
Dryck: vatten just nu faktist
Glass: ben & jerrys!
Maträtt: sushi
Tid på dygnet: hela dagens fortsättning från dess att jag slutat skolan :P
Årstid: höst och vinter
Ämne: tyska
Djur: kan inte välja
Land: Tyskland (:
Stad: Hamburg och Oberhausen

DU
Namn: Emma
Smeknamn: Semla, Emms, Emmis, Ostbågen
Längd: 165
Vikt: jag vet inte :(
Ögonfärg: gröna
Hårfärg: färgat till rött
Skola: Ölycke.
Husdjur: Katter & hund.
Bor: i Skåne
Piercingar: läpp och näsa, ska skaffa labret. Har örhänge också
Tatueringar: inga


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0