Idag...

Jag tänkte egentligen blogga i morse fast jag hann inte det, kom några minuter sent till skolan nämligen och min blogg är faktist inte viktigare än vad skolan är måste jag medge. Jag är ensam hemma nu några timmar ikväll, sitter och tänker lite grann på en sak, och jag längtar till på söndag. Kanske ska vara med Gabbi i morgon eller någon dag snart också, länge sen man träffade henne och lite sällskap är trevligt oavsät plus att hon inte har träffat Trixie än, jag tycker att det är på tiden att hon får göra det, förresten i morgon börjar ju Trixies valpkurs, det kommer vara varje torsdag ett tag fram över och det ska bli jätte kul tycker jag, hon kommer säkert också att gilla det för då får hon ju både lära nya saker och träffa andra jämngamla små hundar :3




HAHAHA, sådär såg jag ut en halvtimme efter att jag hade vaknat idag.. bilden stressredigerade jag i picnik på fem minuter xD
.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0