Kaffedoftande revyretro!

Jag är hemma nu från gårdagens äventyr, jätte skoj var det! :)

Hagmans Konditiori med After Shave & Anders Eriksson, humor med kvalité i toppklass.
Men seriöst, det var jätte bra gjort av dem. Jag är imponerad som vanligt musikaler och allt sånt är det absolut bästa jag vet, man blir så glad av det x3

En dag vill jag också vara så, rolig och omtyckt. Jag kanske inte kommer att bli värsta Hollywood stjärnan och det har jag verkligen inte några planer på heller men tänk själva, att kunna göra människor glada och att få stå på en scen och sjunga/använda sig av fyndiga dialoger och allt annat, att folk skrattar och applåderar.. Vilken känsla.

Jag vill också, jag ska också det har jag bestämt. Jag ska kämpa för att lyckas, så är det!

Nu ska jag sammanfatta hur det var igår i alla fall.

Hela alltet var superroligt, verkligen. Det tog tid att åka bil till Göteborg såklart och det var lite svårt att hitta också, men det gick. Och när vi kom till teatern blev jag verkligen imponerad. Lorensbergsteatern, så fiiiiiiin!
Verkligen jätte mysiga lokaler och teatersalongen var otroligt vacker med. Har ju inte varit där innan, så det var på tiden nu.

Efter föreställningen så stod vi kvar och väntade en stund, för vi skulle prata med dem efteråt :3
Det var helkul.
Först kom Per Fritzell ut på scenen igen, han hoppade ner därifrån så vi kunde prata ett tag, jag berättade för honom om mina ambitioner och han sa att jag skulle kämpa på och allt det, känns jätte bra att kunna förklara sånt för de som förstår känslan mer än bara vanliga andra gör, de i min familj fattar inte på samma sätt exempelvis, så det är jag mycket tacksam för att andra kan förstå o: 

Ja, och sen så kom Jan Rippe också, hälsade på honom och sånt. Också en väldigt snäll person tycker jag

Sen kom Anders Eriksson och Knut Agnred
Knut var så söt för han lade sig ner på scenen för att kunna krama oss haha! 8D  
Kramade Anders med, han är riktigt gullig tycker jag på något sätt haha, charmig.

Alla dessa fyra är väldigt trevliga och kul att snacka med alltså, och det känns inte liksom att det är "fan nivå" på allt det utan mer personligt så jag ser ju nästan dem som mina vänner, det är väldigt kul.

Plus att jag blev lite förvånad över två saker

1) De kände till Tokio Hotel
2) De visste var Hörby ligger (stället där jag bor, ligger mitt i Skåne)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0