Vad hände med Tokio Hotel..?

Seriöst det är jobbigt att vänta nu, de gör ju aldrig någonting :l
Jag tycker ju helt klart fortfarande om dem, men jag vet inte... Ifall inte de visar livstecken snart så kommer jag nog inte vara lika engagerad i att ta reda på saker om de, finns ju ingenting att veta :S

Ingen ny musik, inga liveuppträde, ingen TH tv..?
Hur kan man ens kalla dem för band? jag vet inte, vill inte veta heller
klart de har ett liv utanför bandet också men nu känns det ju aldrig som om de kommer att bli som de var innan, roliga och underhållande plus att musiken är extremt bra. På massor av sätt, men om de fortsätter så här så kommer de inte ha några som lyssnar på deras musik överhuvudtaget och just nu så lägger jag ner min energi på massor av andra saker, hur störigt är inte det?
MYCKET STÖÖRIIGT.

Det senaste året har dem varit såhär typ: "Hej vi är Tokio Hotel (har vetat det sedan 2007 och lite till så det är kul att veta det varenda gång) -.- åååååh vad vi älskar eeer tack för allt stöd!! nu ska vi ha semester i tio år men vårt nästa album kanske kommer om 25 år!
Skitsamma jag väntar fortfarande, jag ger det tre månader tror jag. Är de inte tillbaka då, så bryr inte jag mig så mycket som förrut. Säger jag nu, jag ändrar säkert åsikt. Högst troligt. Men ändå!

.

Ungefär i samband med Comet 2010 så började jag tycka de är tråkiga... Men älskade fortfarande

Kommentarer
Postat av: Lisamarie

sv: jag vet :D

2011-04-27 @ 15:31:18
URL: http://lillalisaaa.blogg.se/
Postat av: EMMAS

sv; ja jag med :D

2011-04-27 @ 16:27:41
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tack! :) Gillar din bakgrund! :D

2011-04-28 @ 09:30:23
URL: http://ffeliciablock.blogg.se/
Postat av: m3lind4

Är det bara jag som tycker de suger förjävla mycket? ;)

Man har inte hört om dem så mycket på sista tiden det kan jag hålla med om, synd för de som gillar dem..

2011-04-28 @ 12:40:21
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0