Vårväder

Det är värsta fina vårvädret ute idag, Trixie älskar det verkligen! hade hon fått välja själv hade väl hon förmodligen bott utomhus istället för inne i huset ;D

Jag måste berömma henne lite också för hon har blivit så duktig på att gå utan koppel nu och hon kommer när man kallar in henne, känns jätte bra att hon kan såhär mycket redan, Om jag inte räknar helt fel är hon väl ungefär fyra månader gammal? eller fem.. Jag vet faktist inte, eller jo. Hon är född 19 december men jag räknar som en sten :l 

Facebook är helt idiotiskt idag förresten, jag försöker ladda upp bilder men det går tillbaka till startsidan hela tiden så jag gav upp det lilla projektet en liten stund 



 
Jaja tillbaka till det jag egentligen skulle skriva. Jo, det är ju jätte fint väder. Trixie väckte mig tidigt idag genom att typ dra mig i håret (det gjorde ont) och när jag skulle göra mig i ordning lite så bet hon i mina byxor, Snacka om att hon är bestämd. Haha.

Har man en hundvalp får man räkna med det mesta. O__o

.

Arkeologiska utgrävningar? x3 snart hittar hon väl en hel dinosaurie eller något.

Kommentarer
Postat av: matildaöhman

Hej hej!

Jag undarar om det gjorde ont att pierca sig i läppen. Funderar nämligen på att göra det:)

2011-04-19 @ 13:20:44
URL: http://omgvadsnackarjagom.devote.se
Postat av: Suneeta & Chanel

Svar: Japp, det är en Leonberger jag har! =)

2011-04-19 @ 17:47:46
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0