-Trixie

Tja, jag kanske ska uppdatera lite om hur det går med lilla vovven? 
Det går bra! Hon är underbar, väldigt egendomlig och det är verkligen jätte roligt. Varje morgon när jag vaknar så blir hon jätte glad och typ hälsar på mig, hon ylar av glädje och samma sak när jag varit någonstans (Ute alltså) så hälsar hon på mig. Och när hon viftar på sin svans så gungar hela hennes bakdel och det ser så roligt ut ^^,

Hon låter som en gris emellan åt, har en otrolig passion för vatten! Ja, hon brukar till och med sätta ner sina tassar i vattenskålen ute i köket...

Hon äter..eh. Mat? Det innebär typ allting. Igår åt hon vindruvor, eller för att vara exakt så lekte hon med en vindruva som hon senare käkade upp.
Hon samlar på gamla skor osv. Man kan kalla henne busig!
Men hon är en väldigt lydig och duktig hund också och det tycker jag är skönt. Hon vet exempelvis att hon måste sitta ner innan hon får godis och sånt :)

(Inte bästa bilden, min mobilkamera klarar inte mörker) vilken jävla tur att jag skaffar en HTC snart! x)
.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0