1 augusti

Idag har jag tittat på film, intressant? Men allvar det är typ allt, käkat sallad och tittat på film. Hos Martin och han har värsta feting tv:n vet inte ens hur stor den är, minst 40 tum i alla fall = STOR!
Kollade på Dumma Mej och Moms on Mars, tror det är en jävligt ny film för jag har inte hört talas om den innan den såg väldigt ny ut i alla fall. Disney, jävligt bra var den i all fall och garanterat den mest välgjorda film jag sett någonsin i mitt liv den såg så himla verklig ut, alla skuggor och varenda liten detalj så den får absolut fem poäng av fem möjliga.
Båda filmerna var roliga men samtidigt så var det den typ av film som faktist berör och som har ett dolt budskap, det är så fint tycker jag... :D

Nu så har jag ingenting annat för mig mer än att ta det lungt resten av dagen det är tröttsamt med så mycket film x3

Jag vet att det inte är särskillt bra att tänka så men ifall jag piggnar till igen så ska jag hitta på någonting icke onödigt

och jag skulle skriva någonting särskillt men jag minns inte vad det var så jag får väl fundera igen och se om jag kanske kommer på vad det kunde vara

Och för att göra detta inlägg delar jag med mig av världen mest randomaktiga bild, som jag själv tagit en gång. En skylt utanför en bensinmack med ett väldigt stort stavfel.....

.

V¨¨lkommen ;3


Kommentarer
Postat av: m3lind4

Va med i min tävling på bloggen vetja!

Kram! :)

2011-08-02 @ 12:48:48
URL: http://m3lind4.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0