14 augusti

Såja, då var det ytterligare en ny dag igen, sitter här med tusen tankar i mitt huvud, det är väldigt jobbigt ibland men jag fungerar så helt enkelt. Det är inte lätt att vara människa!

Snart kommer hösten, allt blir grått. Men han lyser upp min vardag och mitt liv hur fånigt det än låter och känslan är speciell. Känns inte som någonting annat, har känt samma sak i ett år nu. Blir alldeles pirrig och sådär töntigt glad..

Men jag får tänka på annat så länge så att säga x3

Idag är det visning på vårt hus som är till salu. Så jag kommer väl inte att blogga så mycket på dagen idag. Lämnar datorn hemma för att bege mig ut i stora världen en timme eller något, ungefär.

Egentligen vill jag ha en lugn dag hemma nu innan skolan börjar igen, vilket bara är om några dagar. Fan vad jobbigt! Kunde man inte få välja mer individuellt när och hur man vill gå i skolan när man är gammal nog att förstå? det tycker åtminstone jag, sista året på grundskolan... Jippie! eller inte, för efter det blir allt svårare >.<


Kommentarer
Postat av: m3lind4

Fin blogg :D

2011-08-14 @ 14:29:50
URL: http://m3lind4.se
Postat av: edita

Läs gärna min blogg så läser jag din!

FASHION

2011-08-15 @ 17:46:53
URL: http://editaaas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0