16 augusti

Idag är det ytterligare en visning här i huset, så vi sticker ut en sväng till Hörby senare. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men det går väl ganska så snabbt. Går på en timme eller någonting ungefär.
I morgon börjar skolan... Jag vill inte gå dit! Jag hade hellre jobbat. Eller pluggat på gymnasiet eller något, jag orkar inte med ett år till i grundskolan..! Det är inte roligt längre bara plågsamt och jag kommer inte orka vara där, fast jag måste. Det kommer typ gå åt helvete om ingenting ändras väldigt snabbt. Och snart ska jag flytta också.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer.

Men ska till Malmöfestivalen när det drar igång, om typ åtta dagar om jag minns rätt. Behöver komma ut lite grann känner jag, och det är perfekt i tiden så man slipper bli heldeppig pga av skolan liksom :)

Efter det så längtar jag till lite småsaker som vissa tv-program, och Hagmans Konditori. Tysklandsresa... Ja, lite sånt som man blir glad av nu när det så sakta börjar närma sig höst helt enkelt.

Denna sommaren har faktist varit roligare än på länge, jag har gjort ganska många spontana grejer så när detta året tar slut, så har jag rätt mycket kul grejer att resumera och det stärker mig väldigt mycket.



Kommentarer
Postat av: m3lind4

Åh du har med en sån piercing som jag har i läppen ^^

en fråga bara, hade du med problem med att äta i början för piercingen bara fastna hela tiden?

2011-08-16 @ 14:52:39
URL: http://m3lind4.se
Postat av: m3lind4

Sv: Okej, jag har ingen svullnad för jag köpte sån slash direkt efter jag hade piercat mig :)

Aa har sjukt svårt att äta, men det är ju som sagt ovana.

2011-08-16 @ 20:19:47
URL: http://m3lind4.se
Postat av: lil' babustyle - foto & vardag

Shue! Allt bra? :)

______________________________________

Intresserad av ett bloglovin' byte?

Säg till när du har lagt till mig, så lägger jag till dig! :)

2011-08-18 @ 00:04:50
URL: http://babustyle.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0