28 augusti

Ja titta, jag har gjort om lite i min blogg, wow. Fast nä, headern är bara tillfällig. Bilden är typ 3 år gammal, så den räknas typ inte. Jag har förändrats...Plus att jag överredigerade alla mina bilder bara för att jag inte vågade visa hur ful jag var ;l Snacka om kluvet självförtroende.

Idag har jag varit hemma hos pappa-mannen, yes. Han har tyska tv-kanaler på sin feta 42-tums platt tv och det är awesome. Jag kollar typ bara på tysk tv. Det är min hobby vet ni! ;)
Men nä.. Jag är jätte ironisk idag, för jag är på konstigt humör utan anledning.

Satt och skrattade som en idiot innan, kanske lider jag av kronisk trötthet som inte drabbar någonting annat än min humor?

Jag har druckit coca-cola, och det var första gången på säkert ett halvår.
 Jag gillar inte det längre :(
Plus att det är alldeles för onyttigt det är ju typ som att lösa upp tio sockerbitar i ett glas med varmt vatten. Jag drogar Ramlösa vatten nu för tiden, det är nyttigare och så mycket godare. Särskillt de smakerna med anannas och den med mango smak. Det är också väldigt awesome liksom..öh ja, vad skulle jag skriva mera?
Imorgon är det dags för skola igen.
Jag borde utöka mitt ordföråd för jag kan typ inte bilda ordentliga meningar fast jag vet precis vad jag försöker säga men det blir alltid fel när jag ska skriva det, för jag skriver precis som jag tänker, då blir det fel. Oftast i alla fall x)

Jag återkommer med ett nytt blogginlägg senare eller i morgon, jag brukar aldrig hålla mina löfte om att jag ska blogga mycket så vi säger i morgon.

Peace x

.

Sötnosen! ^




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0