4 augusti

Som ni kanske ser har jag gjort om lite saker i min blogg men jag blev väldigt missnöjd, mest pga av att jag skulle ändra bredden på bloggen men det fungerade tydligen inte så som jag tänkte mig... Och min infotext blev heller inte så som jag ville!! 

Jag måste hitta en bättre guide, eller om någon vänlig människa kanske kan tala om för mig hur man gör? jag fattar koderna ganska väl men texten blev liksom bred istället för att gå nedåt så att säga.. What to do? :(


Jag känner mig lite korkad som inte fattar det även om jag läst på diverse blogg-guide sidor.
Övrigt så finns inte mycket att säga, det är lite varmare ute igen efter alla dessa regniga tråkiga dagarna och jag hoppas att vädret kommer vara ungefär såhär på onsdag! ska ju till Stockholm och se Hotelliggaren ju, och jag tror att jag kanske är den som varit allra mest exalterad av att få se den av alla som har varit där och kollat redan det känns så, men jag är som jag är ju,jag älskar teater och sånt, det är seriöst det allra bästa jag vet om jag bara får välja en sak x3
Och det beror ju såklart lite på Herr Sulocki också. HAHAH..... Jag har saknat honom. Ehum.. *Host*

Okej nu skulle jag behöva hälla en hink med kallt vatten över mig själv

Känner mig aningen hyper fast jag är jätte trött, ska väl gå ut med lilla vovven snart.

Tack för mig <;


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kolla & kommentera min blogg! Har jag tid får du en kommentar tillbax. :)

2011-08-04 @ 12:47:03
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej!



Från och med i morgon eftermiddag, klockan 18.00 kommer jag ha en stor utförsäljning av alla smycken som finns kvar. Priserna kommer att vara super låga, så kolla in min blogg!

2011-08-04 @ 18:34:01
URL: http://jlm.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0