Dagens problem!!

Jag funderar på att göra ansiktsmask, har en sån där färdig som jag har köpt. Den är supermega bra faktist, inga kostiga onödiga kemikalier och skit i, och den kostar bara omkring 13 :- så man kan ju knappast säga att det är en ekonomisk förlust! xD

Eller så väntar jag till dagen innan jag ska till Stockholm istället O.o
Så vet jag att min hy är fin då.. Ja, detta är ett problem.
Och jag har fett mycket problem med mitt ansikte, inte särskillt mycket finnar men svarta pormaskar jag rengör min hy jätte ofta med hudvårdsprodukter och sånt men det funkar inte särskillt bra. Ibland, men annars blir det inget bra resultat :l
Måste googla efter huskurer...

.
Det är dessa jag brukar köpa. Har testat några olika och alla har gett riktigt bra resultat. Jag köper mina på Lindex eller City Gross  :)  

Hittade bild på google.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0