Konstig dröm eller?

Jag drömde en sjukt skruvad dröm förra natten.
 Jag var i en park där det fanns bowlingbanor (Normalt, yes!) och det satt någon på en bänk om hade satt upp en skylt där det stod: Kom inte hit detta är min plats och jag satt på bänken bakom den personen.
På andra sidan låg det en ICA butik, alltså mitt i parken.

Jag satt ner på bänken bakom den person som hade den skumma skylten. Efter en stund kom det en annan person, som frågade om hon kunde sitta på bänken brevid mig och då plöstligt så stod Han brevid mig, han med stort H.
"Jag ska faktist sitta här det bestämde jag igår" Sa han.
Fyfan vad det var roligt! xD
Det var typ det, det var väldigt länge sedan som jag hade en sån halv-hel-galen dröm...


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0