Nördigt teaterfreak, jag..?

Idag är det 70 dagar kvar tills Hagmans Konditori på Lorensbergsteatern i Göteborg, har plats på första raden i mitten.

Och det är 4 dagar kvar till Stockholm, och Hotelliggaren på Fjäderholmarna. Sjukt härligt med friluftsteater
 Där är platser utan nummer, så man måste vara där i god tid. Jag ska se till att få bästa platserna. Mohahaha ;]

Det är.. eeh... Typ ett år kvar, men jag ska gå på premiären av nästa års föreställning på Fredriksdalsteatern, det blir sjukt spännande för man vet ju inte ens vad det kommer handla om eller vilka som ska vara med...

Jag har tidigare i mitt liv sett:

Fredriksdalsteatern:
Mölle by the Sea -04
Hemvärnets glada dagar -05
Herrskap och tjänstehjon - 06
Den stora premiären - 07
Rabalder i Ramlösa -08
Lorden Från gränden - 09
Viva La Greta -11

Nöjesteatern i Malmö
Spamalot hahahaha. Bäst, underbar, fantastisk, rolig, musikaaaaaaal. Älskar den så mycket. Tusen poäng! :D

GAS
Det Ska Va' Gôtt & leva - 04
Falkes Fondue -05
Cabaret Cartwright -07
Hagmans Konditori - 11
Skansen -11
...Snart Hagmans igen, för den var bäst!



Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blog tex en jätte fin ring eller ett present kort på 500 kr från sovtex

Det finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/dagen så passa på att gå in och anmäla dig:)



Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

kram

2011-08-07 @ 17:09:59
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: lina

jag fullkomligt ääälskar fredriksdal-

det är helt underbart! :)



lösen; linasellnilsson

2011-08-07 @ 19:36:39
URL: http://www.reservnoten.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0