Skulle inte nån sova nu..?

Jag borde verkligen sova nu. Men kan inte, tänker på alldeles för mycket saker som vanligt.. Typiskt mig alltså!

1) Jag vill typ ha hela Gina Tricot's höstkollektion av kläder som finns i butik nu för att det är så himla vackra kläder som typ är de ultimata Emma-kläderna, som passar mig och min stil & smak alldeles för bra
2) Jag hatar att göra läxor på tusen milljoner sidor som är lika meningslösa varje gång man vänder blad i häftet som är utskrivet med jätte dåligt bläck så man knappt kan läsa vad som står
3) Jag kan typ inte sluta tänka på HAN. Okej, det är faktist lite extra svårt nu eftersom vi spelat spel mot varandra i typ....öh, snart tre dygn.
4) Jag vill ha Starbucks kaffe..!

.
 Där ligger det! Paradiset på vår jord (Tycker min kompis!) (Hamburg) Och jag blev så exalterad när jag var utanför deras.. Resturang/coffeehouse, så jag tog en bild. Från typ tidig vår... MINNEN SOM SATAN!!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0