Tar det lungt idag

Jag har inte någonting särskillt att hitta på nu, så jag sitter här i min säng på mitt rum och tar det lungt. Kollar på film, tänker lite grann. Jag är så himla trött idag, min energi är verkligen i botten.
Åk inte tåg i tio timmar...! Det tar på krafterna som in i helvete. Nästa gång det blir en tripp till Stockholm blir det flyg, för det första så går det ju typ tusen gånger snabbare och för det andra så kan man ju hitta lågprisflyg som kan vara billigare eller kosta lika mycket som tåg.

... Snart börjar skolan och det är inte någonting jag vill tänka på, är inte redo för att återgå till verkligheten och det tråkiga och stimmiga vardagen. Vill ta det lungt ett tag till, sommaren har gått alldeles för fort känns det som :l


Kommentarer
Postat av: klia

Har startat upp min sexblogg igen - hoppas du vågar titta förbi. Läs, kommentera eller kom med förslag. (prenumererar du på mig, gör jag det på dig) KRAM

2011-08-13 @ 01:43:47
URL: http://klia.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0