14 december

Här sitter jag och kollar på Power Puff Pinglorna, häftigt va? Fast ne. Jag har väldigt tråkigt just nu och jag orkar inte byta kanal för här finns hur många som helst och jag har ingen aning om i vilken ordning dom finns liksom.
 
Jag ursäktar mig för lite halvdålig uppdatering också men det har förklarliga skäl och man kan ju inte sitta klistrad vid datorn 24/7 bara för att blogga tycker jag.



Men struntsamma för jag har inte så mycket annat att komma med. Jag är hemma hos papps nu fram till flytten, mamms har för mycket att göra och jag är inte till så mycket hjälp hehehe. Okej det är kanske inte just därför men jag är kanske mest i vägen när hon har mycket att göra så det är bara att acceptera det. Jag kan ju såklart förstå att ibland är det skönt att slippa mig xD

Har det rätt så bra här så jag ska inte klaga. Är själv i övrigt, men det går bra det med, ibland är det skönt att vara ensam.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0