18 december

jahapp vad gör lilla jag, då? well... Ingenting. Eller jo klart att jag gör nått men absolut inget intressant. Just nu har jag ont i huvudet och sitter här med hunden brevid. Tänker gå och duscha om en liten stund när hon blivit lugnare för just nu är hon lite speedad och därför vill inte jag lämna henne själv för då är jag rätt så säker på att nått går sönder. *host*

Har inte så mycket att skriva tyvärr. Det är söndag idag och tycks bli en rätt trist sådan, det är alldeles grått ute och regnar lite till och från. I morgon är det måndag och skola, tisdag blir ungefär i samma anda fast med en liten petitess, vi ska få nycklar till lägenheten och därmed innebär det att vi ska börja flytta in. Det känns rätt skumt endå att vi bara sådär poff pang bom ska flytta ifrån vårt stora hus och lämna Hörby för att flytta till en lägenhet ungefär 35 minuter bort. Jag har faktist inte ens sett lägenheten, så det blir ju extra spännande att få komma dit och kolla runt jag vet inte ens vilket rum jag ska välja än men en sak vet jag. I will get a walk in closet ;D så häftigt jag ska göra om där inne så att det blir superfint och där ska alla mina kläder få bo. Hah det känns förstås inte som om det är nått speciellt men då ska jag förklara att i Hörby som ligger mitt i Skåne bor det 7 085 st personer enligt Wikipedia (alltså i självaste centrala delen av orten) och dit vi ska flytta bor det cirka 17 748 inne i "staden" det är ju mycket mer. Men det blir skönt att få komma till ett ställe med lite mer liv & rörelse. Tänker dock inte säga var någonstans exakt vad staden/samhället heter pga av vissa skäl som jag inte heller går in på. Det räcker att mina vänner vet och sen så tänker jag ju så att när jag flyttat och typ tar lite bilder på omgivningen så är det ju möjligt att nån kanske kan tänkas känna igen var det är, om nån som händelsevis kanske råkar läsa min blogg bor där x'D Men ja. Struntsamma det är inte hela världen jag tänker mest på säkerhet osv

  

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0