19 december

Tänkte att jag skulle försöka summera dagen nu innan klockan blir för mycket.

Vaknade tidigt och var trött som in i helvete, käkade frukost & fixade mig osv.
Stack iväg till skolan och hade en del saker att gå igenom efter all min frånvaro, hade massor med uppgifter att börja ta itu med och jag började med tyskan först och främst och det har jag även läxa i och rätt så det är mycket att plugga in men det blir inga problem tror jag, det är bara tiden jag oroar mig för eftersom projekt flytt påbörjas i morgon, så känns det ganska avlägset med tid över för att plugga men det får ju inte åsidosättas så jag får ju ha tid över till det med på nått vis.
Läser även ett rätt så bra bok som jag ville nämna utöver detta, jag är ju annars inte nån bokmal och det är sällan som jag läser böcker även om det är rätt kul ibland att ha nått att läsa, så har jag lagt det åt sidan och istället skaffat andra intresse, fast när jag var yngre läste jag ofta.
Just denna bok heter Cirkeln, skriven av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren, det är inga jag vet vilka det är men jag gillar bokens story. Jag är väl nu ungefär mitt i boken och än så länge är den bra men jag har ännu inte riktigt kunnat koppla ihop handlingen eftersom jag är lite smått trött, tyvärr och det är en väldigt tjock bok, med många sidor och mycket text som jag tycker blir rätt jobbigt efter ett tag men det funkar.

Utöver detta finns inte så mycket att säga. Har grymt ont i huvudet och behöver koppla av en stund, kom nyss hem dessutom och sånt.




Kommentarer
Postat av: Madde-målet att bli fotograf

tack :)

2011-12-19 @ 22:49:15
URL: http://maddesfoto.blogg.sese



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0