2 december, en dag närmare jul

Hepphepp! dags att blogga åter igen :)
Jag börjar känna mig lite friskare nu, jag låter fortfarande väldigt förkyld men jag har i alla fall inte halsont längre och det är jätteskönt att slippa det, för det är bra jobbigt med att gå runt och inte kunna prata och knappt andas heller för den delen.

Min sötvovve har varit jättelat i ett par dagar så jag är inte ensam om att inte vara på topp. Men det är dags för nya tag nu, och i nästa vecka tänker jag absolut gå till skolan och sätta igång med att plugga igen.

Jag känner mig hyffsat utvilad, och bara en sån grej som att känna sig trött och dessutom att vara lite depp gör ju att allt känns ännu värre tyvärr. Synd att inte skolan förstår sig på sånt och när jag säger skolan så menar jag väl isåfall lärare och rektor. Usch och fy och blä -.- Det är ju inte alltid så jäkla lätt att vara människa i den här världen. Det är i alla fall inte så lätt att vara jag.

Idag kommer mamms hem, om ett par timmar eller sådär.

Ah och förresten jag såg ju julkalendern igår. Den verkar jätte bra!! :D
väldigt välgjord för en gångs skull med ett djup och med en story som gör att man kan följa den även om man kanske inte är 3 år. Inte nått jävla Bolibompa hittepå trams liksom.

Tummen upp för det.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0