3 december, ytterligare en dag närmare jul

Det är ännu en dag närmare julafton nu. Jag var uppe jättesent igår bara för att jag chattade på msn med min halvtokiga kompis. Det var så roligt så jag kunde inte slita mig från datorn fast än jag var supertrött, för han är helt jäkla underbar och hans humor är klockren jag satt och skrattade åt nästan allt han skrev.

Jag är jätte trött med andra ord.  Jättejättetrött.

Och jag har druckit julmust idag. Som jag inte trodde att jag ens tyckte om men det var ganska gott ändå, vågar inte ta reda på hur mycket socker det innehåller för jag får fett mycket ångest då x] När jag var liten var jag i alla fall övertygad om att den hette Apotekarnas julmust. Men asså, Apotekarnes? eller vad heter det? lite konstigt namn om man skulle fråga mig ändå. Hahahaha vilka konstiga funderingar jag har. 

 
Jag tror jag slänger in ett eller fler blogginlägg om en stund för jag ska iväg nu, IGEN. Det är ett jävla bilkörande land å rike runt idag :) typ.

Förresten. Nu är det klart med var ví ska bo nånstans. Så jävla skönt, äntligen!!! Jag skriver mer om det sen.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0