flyttdag #2

Jag vaknade tidigt idag, fast jag är jätte trött men jag kan nog inte somna om och det är nog inte lönt att försöka göra det heller eftersom vi fortsätta vår flytt. Och packa upp i lägenheten...Och göra i ordning och jag vettefan. Det blir säkerligen inte mycket tid över för att ta det lungt idag i vilket fall som helst så det blir väl först i kväll som jag får tid att blogga och sånt.

En sak som garanterat håller mig sysselsatt ikväll är tvn. Eller alltså, det finns 140 tv kanaler att välja mellan så det finns väl säkert nått jag kan titta på när jag tar paus från att städa och packa upp mina prylar och sälja min själ till Djävulen och sånt.
Fast ne, det sista var till viss överdrivt men jag är på sarkastiskt humör idag så min omgivning idag får väl räkna med att jag snackar på om allt och inget. Har så mycket att fundera över och då snackar jag aldrig personligt utan bara sånt som blir över i huvudet helt enkelt 

Nu ska jag käka min frukost som är i princip livsnödvänlig en sån här överaktiv dag. Skogsbärsyoghurt med corn flakes (: 

 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0