förklaring till varför jag inte bloggade igår

Nu ska jag förklara varför det inte dök upp nått nytt blogginlägg här igår överhuvudtaget. Jag bloggade visst, MEN jag råkade ju naturligtvis stänga ner internet rutan innan jag hade postat det?!?! jag lovar att jag trodde att jag hade publicerat men jag hade tydligen bara förhandsvisat? ._. Hur dum får man bli?
Men jag ska göra om förra inlägget eftersom det ändå var en sån här 10-dagars lista som jag påbörjade/ska börja med i brist på andra idéer om vad jag ska skriva om. Det blir lite trist med mitt eviga personliga vardagssnack, särskillt när jag inte hittar på nått, det blir inte så kul att läsa tror jag.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0