God jul! :D

Då var julafton 2011 avklarad. Det var helt okej ändå, det var inget märkvärdigt men det får vara som det är. Kan väl sammanfatta det lite som en släktträff. Jag är väldigt diskret och är oftast rätt osocial i sånna sammanhang för jag är väldigt ovan och träffar dom väldigt sällan men det gör inget ibland får man stå ut och jag vill inte vara otrevlig.

Har öppnat mina julklappar och det blev ganska bra det också. Fick en box med diverse scrapbooking grejer som jag spanat in noga nu, det verkar helt okej. Ska försöka pyssla ihop nått trevligt av det. 
Och sen så fick jag en 7-tums digital fotoram, en låda med äkta belgisk choklad och nya högtalare till datorn och en hel del pengar så det blir att ge sig ut i mellandagarna och shoppa lite :D
 
Nu blir det lugn filmkväll med lite käk och hallonglögg.

Önskar alla en fortsatt god jul :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0