Harry Pottahhhhh


Jag kollar lite på Harry Potter filmen som visas på kanal 5 just nu, enbart eftersom jag inte har nått annat att hitta på nu, den är väl inte den bästa film jag sett men struntsamma. Jag ska se julkalendern när den börjar om ett tag också, så då är det väl till att byta kanal. Känner mig rätt bekymmerslös just nu med andra ord och det är rätt så skönt för ibland blir det bara för mycket och det är skönt att ta det lungt på trista söndagskvällar som just den här. Dessutom har jag lite ångest för skolan i morgon. Eller kanske inte just för själva skoldagen men jag ska på möte efteråt med rektorn och det känner jag väl inte mig något vidare motiverad till med men vad gör man? alltså jag vet ju att det är viktigt så jag tänker inte fega ur det blir bara mycket värre ju längre jag väntar med att ta itu med skolgången. Hoppas bara att mötet leder någon vart annars vet jag inte vad jag ska göra, tror inte mitt tålamod kommer räcka så länge till så det är deras eget fel om jag blir arg.

lol


^ Jag har ingenting att tillägga om bilden x'D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0