lägenheten är rätt najs!

Happhapp då är jag tillbaks i Hörby nu. Sista natten här, tror jag. Sen så blir det att lyfta prylar osv i morgon. Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen efter alla intryck idag för det har varit ett jävla farande fram å tillbaka hela dagen enda sen jag kom hem från skolan.

Tycker lägenheten är väldigt fin rent generellt :) såklart blir det mycket personligare med egna möbler och lite ny färg på väggarna (i mitt rum exempelvis) jag funderar på nån slags turkos och en vit vägg och ett sånt där väggklistermärke på, alternativt en fondvägg istället för det vita. Jag vet inte vad jag ska välja ännu
En nackdel är väl isåfall mest det att typ att området har massvis med byggnader som är EXAKT likadana, hur i helvete ska jag lära mig hitta....? det blir bra tufft, men jag lär vänja mig med tiden men i alla fall. Och dessutom så var det väldigt krokiga vägar fram till vår lägenhet och sen så finns ingen hiss, bara trappor och vi bor på tredje våningen alltså den högsta i huset. OCH jag är höjdrädd. Känns mindre bra....

Och klädkammaren/walk in closet-rummet är ganska så slitet och behöver ny färg. Det är vitt och rätt slitet men jag ska leta efter nån snygg och fräsch färg så att jag kan piffa till det. Men alltså det är stort, nästan som ett litet sovrum. Tror det faktist skulle få plats med en säng till och med och det är väldigt coolt tycker jag x)
Det är väl nästan alla tjejers dröm att äga en egen stor rymlig garderob med plats för kläder och skor och dessutom en spegel.

Inglasad balkong också, som man kan öppna "fönstret" på. Väldigt stort, nästan som ett rum det också.

Vi sammanfattar det hela som bra.



Som sagt, det är väldigt vitt i klädkammaren ^


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0