tidsfördriv

 .

tio frågor om dig själv
vad heter du i andranamn? -Martina Cecilia
har du några piercingar? var? -näsan och läppen, och örhänge.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? -jag sover helst med mina mysiga kuddar
väljer du filmkväll framför utekväll? -jepp absolut
vad tycker du om med dig själv? -inget speciellt. Har inte bästa självförtroendet men skitsamma
din sämsta egenskap? -jag gör saker utan att tänka på konsekvenserna
är du dag eller nattmänniska? -nåt mittemellan
vad har du på dig just nu? - kläder? haha typ linne och mjukisbyxor.
är du nöjd med ditt utseende? - nej
vad vill du ändra med ditt utseende? -allt

- sju frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? -ingen vet väl exakt allt? :P men mina närmsta vänner vet väl det mesta
vem skulle du vilja träffa just nu? -vet inte. Nån som gör mig glad
vem saknar du mest just nu? -rätt många
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? -typ...alla? :(
vem står dig närmast? -jag vet inte
vem vill du träffa oftare? -alla
vem är mest partyprisse? -ingen aning
vem ringer du när du är ledsen? -ingen
vem är snyggast? -allihop hahaha <3 :D

- din mobiltelefon
vilka finns på "inkomna samtal"? -jag orkar inte kolla efter
vilka namn finns i smsinkorgen? - ingen jävla aning
vem ringde dig senast? -nån
vem smsar du oftast med? -Gabbi tror jag, eller det varierar nog
vad stod det i senaste smset du skickade? -"det vet väl inte jag"
vad har du för bakgrundsbild? -leopardmönster för jag är helt besatt av det. x)
vad står det på anteckningar? -haha lite kom-ihåg saker
vem ringde du senast? -en vän
vad har du för mobil? -HTC wilfire s
spelar du wordfeud? -yes ibland

- farligheter
snusar du? -fan heller varför skulle jag göra det?
har du snott något från en affär någon gång? -nej
brukar du röka? -nepp
har du tagit droger? -nej
känner du folk som tar droger? -vet inte. Tror inte det
har du blivit jagad av polisen? -nej
har du druckit så mycket att du spytt? -nepp
dricker du alkohol varje helg? -nej
skulle du kunna testa droger? -inte vet jag, ne
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? -svår fråga
har du varit i slagsmål någon gång? -ja typ

- random
sover du med dörren öppen eller stängd?-stängd
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? -nej
tror du två ex kan vara vänner? -ja
skulle du vilja vara berömd? -beror på hur 
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? -nej
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? -hahahha nej
brukar du tänka innan du talar? -nej tyvärr inte
känner du någon som är oskuld? -ja? xD
skulle du vilja tatuera dig? var? -nej det vill jag inte
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? -ja
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? -ingen aning
tror du andra tycker illa om dig? -det vet väl inte jag. Finns säkert nån som tycker jag är en jävla idiot men jag tänker inte direkt ta reda på det :P

 


Kommentarer
Postat av: SVar:wilma

Tack de är dom oxå :D

2011-12-04 @ 16:07:36
URL: http://wilmapee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0