27 december, året är snart slut

Jag vaknade ganska precis, det var faktist väldigt skönt att få sova ut idag för jag har inte kunnat göra det ordentligt på säkert en och en halv vecka nu, dagarna har varit stressiga och intensiva, och måste man ägna tid åt att ta det lite lungt också. Vi är ju inte riktigt på plats i nya lägenheten ännu, men det börjar se mer hemtrevligt ut där nu och det är väldigt skönt för då finns där en chans att kunna känna sig lite mer som hemma, julen blev ju en katastrof men det känns inte så viktigt trots allt, nu är det dags att se framåt. 

Det nya året börjar snart och jag hoppas att det blir ett händelserikt och roligt sådant. 
Jag har det på känn att det blir rätt bra. Eller det vet man ju inte egentligen, men jag ser ingen anledning till att vara negativ. Hah jag fyller 16 om ungefär ett halvår, knappt och jag har inte ens vant mig vid att vara 15 ens. Helt sjukt vad tiden går fort, eller det är ju bara en känsla men vissa år känns som om de är hur långa som helst och att saker och ting är så avlägsna men detta året är ett sånt. Känslan av att tiden runnit ut i ett timmglas. 

Jag har redan många planer för nästa år och det finns mycket jag ser fram emot, det är bara att invänta tiden. 

Och nu känns det som att jag fastnar i ett specifikt ämne i detta inlägget, men jag vet inte vad jag ska skriva. Tror det blir en spontantur till Nova Lund senare idag, men som jag skrev igår så har jag ingen aning om vad jag ska köpa.

Ska måla om mina naglar och byta kläder, gå ut med vovven och sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Är ju ensam hemma, det är trist att inte ha nån att prata med. 

 
Den klassiska Aladdin asken. Vi fick typ två stycken i julklapp till familjen hehee. Dom ligger kvar oöppnade i skafferiet. Känns galet att man blir attackerad av dessa askar i juletid xD

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0