19 februari

Förlåt för den dåliga uppdateringen!
det är ju liksom så att när man har en hundvalp i huset så har man inte tid över till något annat, nästan.
Hehe men skitsamma, jag slänger in ett inlägg här nu när jag har tid.

Allt är jätte bra här och eftersom jag är ledig hela nästa vecka så är det ännu bättre, sportlov ju. 
Fast jag har alltid undrat varför det heter just sportlov. Är det meningen att man ska gå med i någon idrottsförening och bli superaktiv och bli elitidrottare under en veckas tid och efter det återgå till det vanliga? eller ska man kanske se på fotboll hela veckan, HAHHAHA.. Intressanta teorier jag har, visst? 


Idag var jag uppe på en liten shoppingtur och samanlagt så har jag idag köpt kläder för 1050 :-
men jag hittade rätt mycket som jag ville ha, och behövde!

Ska skriva ett inlägg om det senare om jag hinner x3

men nu så ska jag hälla upp lite mat till Trixie, fixa en ansiktsmask åt mig själv och sedan ta det lungt och se en film :)

.

TRÖTT!

Kommentarer
Postat av: danila

okej :)

2011-02-19 @ 18:02:16
URL: http://danila.se
Postat av: Cheryl Dumle ~

Emma är underbart fiin och jag var i Malmö idag och jag tycker vi kan ses i veckan för jag har också lov, pusshej <3

2011-02-19 @ 19:46:38
URL: http://cheryldumle.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0