Dumma klocka!

Usch jag hatar verkligen min mobil ibland, när man ställer klockan på den exempelvis. Igår ställde jag den på ljudlös, men ändå ringer det med signal!? läskigt! fast nä, men jag blev lite chockad - Fast jag kan garantera att jag vaknade ;)
det är bra att lyssna på Tokio Hotel så tidigt som möjligt för då är det helt hundra % säkert att man vaknar..

Jag har inget speciellt att säga än så länge, kanske postar lite bilder senare idag för nu har jag liksom inte hunnit med att göra någonting ännu, Snart dags för skola..


Är ledig i morgon, tjoho! jag vill inte vara hemma då o:

Kommentarer
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Mina mobiler jag haft har alltid ringt när jag har haft ljudlöst på mobilen och ställt alarmet.



ska det inte vara så? :P

2011-02-10 @ 18:38:49
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0