God morgon, klockan är snart tio!

Jag är uppe tidigt idag, frivilligt dessutom? jag vaknade helt själv utan ens att en klocka ringde. Det händer inte ofta måste jag tala om, jag har precis fixat mitt hår, sminket kan vänta i ett par timmar fast jag är redan helt superglad, ska ju se Spamalot igen, för andra gången 8D
åh det är så himla kul, ska ta med Martin som sällskap, han fyller år 22 februari så detta blir en födelsedagspresent i förskott för hans del, jag har försökt bestämma mig för vad jag ska ha på mig för kläder i typ tre dagar nu och äntligen har klart för mig vad jag ska välja, och egentligen är jag jätte trött, hade gärna sovit till typ tio men jag tyckte inte att det var lönt att försöka somna om, jag blir alltid så lycklig när någonting händer..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0