Hemma!

Sådär ja - då var skoldagen avslutad och nu är det dags för helg (Är ju ledig i morgon). Ska sticka och shoppa någon dag tror jag, dags att förnya sig lite grann igen, jag har redan bestämt mig för vad jag ska köpa, jag tänkte att jag skulle vara lite organiserad för en gångs skull, när jag är ute och handlar brukar jag nästan ta allting som jag tycker är snyggt, men jag får faktist skärpa mig och börja köpa sånt som jag faktist kan ha ett tag, utan att tröttna..


Håller på att plugga på ett prov också, hemkunskap denna gången. Löjligt enkelt, fast lite komplicerat ändå för jag måste liksom skriva väldigt korrekta svar och näst intill komma ihåg en redan skriven text och det är lite svårt tycker jag. Har några dagar på mig att lära mig, ska ha provet på torsdag nu nästa vecka. 


Jag fick G + på svenska provet, det är jag ganska nöjd med så som det ser ut just nu så har jag godkänt i Tyska, VG i Engelska (Tror jag, om jag minns rätt!) och sånt, det är en bra början i alla fall.. Jag ska försöka nå upp till fler VG i dessa övriga ämne med, I need that... 


Funderar på ifall jag ska byta piercingar också, de jag har nu är bara jobbiga haha. 






 

Kommentarer
Postat av: linnea

Din blogg är bra, lite mer bilder skulle göra det ännu bättre :)

2011-02-10 @ 17:01:39
URL: http://linnealost.blogg.se/
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Haha jag har hört värre saker ;)

Men det är väl bra att ha en annorlunda nalle ;)



Tack så jättemycket, va glad jag blir. :D

2011-02-10 @ 21:15:17
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma
Postat av: amanda

gud vilken blogg, hur gör man detta temat som ditt? sjukt fint! höra av dig, följ min blogg vi bloggvin!

2011-02-11 @ 14:02:46
URL: http://amandamathildajulia.blogg.se/
Postat av: Alexandra

tack så mycket :D

så underbart med helg!

2011-02-11 @ 23:15:37
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0