Hemma!

Sådär nu har jag äntligen kommit på plats hemma igen efter dagens lilla "event" Spamalot!
lika kul som förra gången såklart, om inte ens lite bättre. Kim är så jävla söt, blir så glad av att se honom.
Nu är jag rätt så trött och ska avsluta dagen med en film alldeles strax, har hunnit köpa fyra stycken nya på ungefär en månad och jag har inte sett någon av de ännu..
Har så mycket annat att göra!


Efter Spamalot körde vi inom Max för att köpa något med oss att äta när vi kom hem, jag tog en kycklingsallad för jag tycker inte speciellt mycket om hamburgare och sånt.
fortsatte hemåt efter det, och jag startade min dator typ alldeles precis, kollade facebook och svarade på några sms som jag inte såg att jag hade fått innan idag, och ja.. Nu är jag här :)
 
Ska stänga av datorn snart igen för jag har inte direkt någonting mer att dela med mig av.

Skola i morgon, orkar typ inte.. 
Jaja, jag överlever förhoppningsvis.





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0