jag lever fortfarande! :)

Ännu en gång så ursäktar jag hemskt mycket för den urdåliga bloggningen! Hela sportlovsveckan har gått, och i morgon är det skola igen. Ingenting jag längtar till direkt, hehe.
Jag har varit och shoppat idag, är nöjd med det. Dock var jag lite småsur över att Gina Tricot inte hade ett endaste nytt klädesplagg sedan jag var där sist, jag får sluta handla så jävla ofta, haha!
Där köpte jag en jätte söt tunika och ett halsband, tunikan kostade 49 :- och det var nedsatt i pris från 199, det var förvånande faktist med tanke på att det var helt okej kvalité och sånt, fast Gina har ofta jätte bra priser även om inte det är rea eller så.

Annars så hittade jag ett par örhänge på Glitter, två par skor på Skopunkten, det ena paret är jag dödskär i, verkligen supersnygga! jag har velat ha dem skorna sedan i december men först nu har jag fått chansen att köpa just de skorna,  och de andra skorna var sånna där balerina skor, 99 :- kostade de vilket var riktigt bra! :)

Och utom det, Isadora's graffiti nagellack, ansiktsmask och lite andra skönhetsprodukter från Lindex, I like.


Och i en annan affär där de hade lite djurtillbehör så hittade världens gulligaste matskål med Lady och Luffsen på, fast såklart var den svindyr och kostade flera hundralappar och det hade jag inte pengar till :(
Kom därifrån med en liten leksak till Trixie i alla fall, en apa haha! Hon älskade den verkligen, hon sprang iväg med den direkt när hon fick den och det var hur sött som helst.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0