Mycket som händer!

Tiden går verkligen jätte fort måste jag säga, för visst är det verkligen så?
igår var jag med min vän Gabriella, gjorde ingenting speciellt men det är ju väldigt tråkigt att vara ensam så det var trevligt med sällskap i ett par timmar, lyssnade på Tokio Hotel och pratade, har inte träffat henne sedan i november.
Jag hoppas att våren kommer snart, snön har nästan försvunnit helt i alla fall och det duger för min del, fast det är så himla halt ute, jag har inte lyckats halka faktist men i alla fall, hela uppfarten utanför huset jag bor i är täckt av is o:

I dag var jag hos frisören och ändrade min frisyr igen för andra gången på rätt så kort tid, denna gång blev det ganska så "rockigt" lätt att tupera och styla, det gillar jag. Jag är nöjd, och i förrgår färgade jag om mitt hår till min favorit - Röd! jag älskar Schwarzkopf hårprodukter, men just denna färgen går ur så snabbt, och jag vet inte riktigt ifall jag vill ha färgen hela tiden så jag får nästan ångest för det xD min naturliga hårfärg är riktigt ful, eller faktum är att jag inte ens vet hur det ser ut längre, hehe.

Vill göra någonting nu, men vet inte vad. Jag borde ta och leta upp någonting att ha på mig i morgon, för det händer en massa då också :)

jag älskar att vara spontan, och när saker händer det gör mig glad xD





Kommentarer
Postat av: Cheryl Dumle ~

får jag komma och hälsa på någon gång snart? :)

2011-02-06 @ 12:27:25
URL: http://cheryldumle.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0