plugg, smutsig hund och trött Emma.


Sådär, då var skolan avklarad. What's up next? jo, jag ska hälla upp mat till Trixie och hon ska badas efteråt, hon har inte bästa bordsskicket så hon har lyckats få torkad hundmat uppe på huvudet sedan igår (mysigt, visst? fast nej.
Och sen så ska jag plugga på hemkunskapsprov, har det på torsdag. Orkar inte ens tänka idag så jag vet inte hur det ska gå, hehe.
Ikväll ska jag väl mest ta det lungt, fixa ansiktsmask, måla naglarna, duscha, kolla på film.
Känner för att hitta på någon nån dag, visst jag var ute hela dagen igår men man blir snabbt uttråkad när ingenting händer även om det är vanlig vardag, tycker i alla fall jag :)


.
Webcambilder gillar vi!

Kommentarer
Postat av: Cheryl Dumle ~

vi kan träffas? ^-^

2011-02-28 @ 16:19:18
URL: http://cheryldumle.blogg.se/
Postat av: Cheryl Dumle ~

sv; hahaha men dem e ju söta 8'D <3

2011-02-28 @ 17:01:36
URL: http://cheryldumle.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0