Pluggar till ett prov..

Jag har verkligen supertråkigt just nu, pluggar till ett prov och efter det ska jag skriva en såkallad "läsjournal" som vi gör i skolan efter att vi har läst en bok, man ska skriva ner handling, författare, förlag och allt sånt. Det jobbigaste är att man också ska dela in boken i fyra delar, och jag som inte ens orkar tänka på något vettigt idag - Hur ska det gå?! ;)
Dagen har gått lite för snabbt tycker jag, för jag har liksom inte hunnit med någonting här hemma direkt.
Ska försöka hinna med att gå ut på en liten promenad senare också, jag blir kreativ av det..



webbcam.


Kommentarer
Postat av: Cheryl Dumle ~

sv; hahaha vet. :p

2011-02-07 @ 22:23:09
URL: http://cheryldumle.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0