Ready Set Go

Klockan är ett par minuter över halv tio, jag kände att jag var tvungen till att slänga in ett snabbt inlägg innan jag måste till skolan [Skönt att slippa gå upp tidigt idag] 

Jag har kommit på att när jag var hos frisören för några dagar sedan så fick jag den snyggaste frisyren av alla jag haft, jag har inte vågat förändra mitt hår innan, så jag har bara låtit det bli långt helt enkelt men det blev jätte tråkigt när jag insåg hur fult det egentligen var!
så jag trivs bra i min rockiga och lite tuffa haircut.

En sak till om någonting annat: En viss person charmade mig så mycket igår så det finns risk till att jag är lite frånvarande idag, hahaha...
sötnos.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0