En hund, tack!

Jag skulle verkligen vilja ha en egen hund snart. Jag har tänkt på det länge nu och jag håller på att kolla runt en hel del på internet efter kennlar som ska få valpar och så, det är okej för övriga här i huset det vet jag för det kom vi överrens om för snart ett år sedan. Hade verkligen blivit glad för det är verkligen speciellt att ha egna husdjur! det blir ens vänner, plus en familjemedlem liksom :*

Har några favorithundraser, kan ju visa vilka det är.

1) Pomeranian! Jag älskar de fina söta underbara fluffiga hundarna, de är så otroligt.. SOCKERSÖTA x3
och jag har redan hittat ett par seriösa uppfödare som finns hyffsat nära stället där jag bor.
Pomme



2) Boxer, för jag tycker att de är så himla charmiga på något vis. Denna rasen har faktist varit min favorit också i många år så det var den första rasen som jag kunde tänka mig att skaffa efter att vår gamla hund Annie dog

boxer 

3) Tax. Jag tycker de är väldigt gulliga alla rasvarianterna, både sträv och lång och korthårig. Vet egentligen inte varför men... tja, skulle gärna vilja ha en sån en av mina kompis har tax, hehehe :)

tax


4) Toypudel det är ju en lättlärd ras, det hade varit roligt så att det blir rätt så enkelt att lära hunden lite saker plus att jag tycker de är jätte fina hundar egentligen tycker jag om alla sorts pudlar, ifall de inte är jätte konstigt klippta alltså, det ser bara konstigt ut men det är så fint med deras lockiga päls, de ser ut som små nallebjörnar typ haha :)

pudel


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0