En rubrik

Okej where to begin? jag är trött, väldigt trött faktist och jag har ställt om alarmet på min mobil minst tre gånger och gick inte ur sängen förrens nu, jag menar den roliga anledningen till att gå upp precis nu är... Just det, SKOLAN! Jippie, dagens höjdpunkt
fast nä så är det tyvärr inte. Börjar 11, så har några timmar kvar att leva hehe. Men, jag måste skynda mig lite ändå att hitta dugliga kläder och så jag brukar liksom tröttna på vissa klädesplagg bara några dagar efter att jag köpt det, jag är annars inte så petig men just med det.. Då är jag jobbig 8'D

Bara för det måste jag tala om att jag behöver lite nya kläder, exempelvis:

*Nya Converse, helst svarta.
*En ny väska, i fejk skinn som ska vara mörkblå, eller svart.
*Någon.. Hoodietröja, vet inte riktigt vilken färg eller så.

Ok listan får faktist sluta där för annars skulle den bli oändlig och jag har oturligt nog inte tid för att skriva ner allting, måste lämna datorn typ alldeles exakt nu.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0