Trött..

Usch jag är så himla trött idag! blev väckt i morse bara för att bli tillfrågad om jag ville åka med och handla O:
vilken plåga, det är ju bara några dagar kvar tills skolan börjar så jag hade uppskattat ifall jag fick sova ut men nejdå..

Hur som helst, gick upp och fixade mig lite snabbt. Håret gick nästan inte att göra någonting åt så låt oss säga att jag har en bad hair day. Mest luggen som inte vill som jag, tror faktist att jag ska börja platta mitt hår men jag vet inte hur det blir då eftersom mitt hår redan är jätte platt.. Men det blir nog lättare att hålla på plats? :D

Och sen så handlade vi lite i Hörby och sen efter det åkte vi in till Lund för att växla pengar till Euro, blir en tripp till Tyskland kanske om bara ett par dagar. Åhåhåhå så roligt. Jag längtar.
Blir Berlin/Hamburg och eller Magdeburg, vi får se (A)


Men nu ska jag käka lite och gå och duscha sen. Återkommer med lite nytt ifall jag orkar senare



Kommentarer
Postat av: Elin

SV: åh, Tack så mycket! :'D



Kram på dig <3

2011-01-07 @ 22:45:28
URL: http://eliinpelin.blogg.se/
Postat av: Amirmaryam

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-05-26 @ 14:55:48
URL: http://amirmaryam.blog16.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0