24 juli

Jag sov till klockan elva idag.. Wie! Jag sov elva timmar. Men det är för mycket nattsömn, eller hur?
Struntsamma jag är pigg nu och redo för dagen ;3

Ska posta ett brev om en stund. Snacka om tur ändå att jag har en brevlåda precis brevid mitt hus, så behöver man inte åka iväg någonstans bara för att skicka ett medelande på the old classic way.

Att skriva brev är ju faktist det mest personliga sättet att kontakta folk, jag brukar sällan skriva brev och skicka med posten men jag är en så'n old fashion typ som ger beundrarbrev till folk jag tycker om, galet visst är det?


Trixie blev jätte glad när jag vaknade, hon ylade av glädje och det är så typiskt henne att hoppa rätt in i mitt rum och upp i sängen - Så gjorde hon idag också.. Men det är riktig kärlek det, jätte mysigt att ha en liten vovve som ser upp till en så mycket, det värmer i hjärtat helt enkelt, hon är underbar och vilken personlighet hon har! Hon snackar hela tiden, låter som en gris och hon är jätte busig.. Älskar tomflaskor, haha...
Nämen, nu får jag ta och hålla käften tycker jag.

Kraaaaam :3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0